Wednesday, January 19, 2011

乱水 >.< !!



这个学期就这样
开始了我忙得乱七八糟的生活
刚开始,还不算太忙了
毕竟,才第一个星期嘛,感觉还好囖
但是我因为时间安排的方面,却烦了一大堆,烦到不像样。哈哈


每个学期都说要开始努力
然而,我有真正开始努力吗?
但是,我这个学期好像真的都有在专心
(虽然偶尔上课时还是会放空)
也许是这个学期的老师都让我觉得比较有信心
  ^.^

真的要加油了
干爸爹囖,  杰诗琳
  ( :

其实有时候真的很想努力,很有那股冲动去努力,
但每次都三分热度 ,真是受不了我自己
  >.<
每次都说要改,但却总是改不了
这次呢? 我不敢担保我是否能真的改变,但我会尝试尽力啦
尽量保持这几天的态度吧,呵呵
 : D
(这几天都还蛮专心上课,都比上几个学期积极多了)


不说这个了
说说最近的我吧
.hahha
好像…..糊涂了很多,做什么事都很乱水 =.=

说说刚才吧
1st
Jusnow, SiokJin gorgor post a status on Facebook via mobile web
He said, flat tire. Damn ) :
know what I replied?
and I said, go REST la u.
know why? coz I read it as <Damn tired>
Gosh…really something wrong with me now.
Thus, I’m still dunno why will I do such this shit things  :S
but yet,I ady deleted it. dunno anyone else saw dat onot.
shame larr wey~
LOL…what happened to me hah? I’m goin CRAZY!!!





 2nd

NahNahNahhh~  izzit I'm sob?
that result today release was not my business lar.dats mayb for others course August sem one lo. Why am i so busybody? aLalala.....
Anyway, thx for my senior,JunYong and my coursemate, Shannon to inform me dat. really 'xiashu' lorr (as what KK oways said that :p)...



 


PS: Friendship is kind of F.AT.E. So, pls dont simply broke it ^^

 








[= Stay Tuned =]

No comments:

Post a Comment