Saturday, February 12, 2011

Injection + forgot password



这是我第三次回去打针了
迟了一个月左右
医生说   这是加强
所以可以迟一到两个月左右

我打的这一枚针

RM130 
爸爸这次也有打

RM90

第一次爸爸跟我一起打A
第二次我一个人打B
第三次 我打AB 的   爸爸打B 的罢了


我知道   我从小打针都会哭的
无论是在诊疗所   还是在学校
都一样   会哭
这次也不例外
妈妈讲我很丢脸   这么大了   打针还哭
人家帮我打针   又不是要谋杀我

>.<

人家真的很痛嘛 

T.T

打了针   手没力了
觉得很累
一回到家就睡了几个小时




拆掉那个棉花   看到棉花上有血
有点吓到   因为以前都没有的
) :



******************************************************



I thought that I cant write blog ady
because jusnow I had forgotten my password
even my hotmail password aso I forgot

I had tried many times
and also with many password
but it still no work

Den
my hubby help me settle it
he help me change the password

and Finally
I can continue to write my blog ady ( :


Thankyou very much
to my
hubbyJun
^^



PS:  I had change the playlist again. Now dont have anymore CNY mood dy.next week gonna start my midterm.fight for it :p






~ Stay Tuned ~

No comments:

Post a Comment